1 / Doprava Nábytku ENO
Dopravu zabezpečujeme po celej Českej aj Slovenskej republike vlastnými autami.
Spokojný zákazník je naša prednosť a vďaka tomu máme vlastný vozový park, a tým predchádzame možným problémom s poškodením tovaru. Nábytok je veľmi náchylný na poškodenie - poškriabaniu alebo pretrhnutiu poťahového materiálu alebo poškodenie hrán u rohov - dokáže dosť zamrzet a následne riešiť reklamáciu. Vodiči nábytku ENO majú skúsenosti s rozvozom a výnosom tovaru, takže všetko budete mať doma v poriadku.
Ak je pri tovare DOPRAVA ZADARMO je doprava zadarmo.
V prípade, že je doprava účtovaná, tak sa cena dopravy odvíja od ceny objednávky:
1) ak je objednávka do 10.000,- tak doprava činí 18 EUR
2) ak je objednávka nad 10.000,- tak doprava činí 25 EUR
Dispečer kontaktuje zákazníka cca 2-3 dni pred dodaním tovaru a dohaduje sa na doprave. Vodič je so zákazníkom celý deň v kontakte a pol hodinu alebo hodinu pred príchodom telefonicky kontaktuje zákazníka o dovoze tovaru.
Dopravou sa rozumie, že dopravca prepraví vec (tovar) z určitého miesta (miesto odoslania) do určitého iného miesta (miesto určenia), a nie je tým myslený výnos objednaného tovaru.
2 / Prepravná spoločnosť DPD
Pre doručenie vášho tovaru môžete využiť služby DPD. Kuriér na vašu adresu dorazí po predošlej informáciu prostredníctvom mailu či sms a to medzi 7 - 18 hod. Kuriérovi môžete zaplatiť iba v hotovosti.
Prepravnou službou posielame len tovar, ktorý nie je náročné na poškodenie. Ak zvolíte v objednávke formu dopravy prepravnú službu a nebude vhodná - kolega Vás bude informovať, nech prechádzame následným ťažkostiam.
3 / Osobný odber
Tovar si môžete vyzdvihnúť v našom sklade vo Bzenci v akýkoľvek pracovný deň medzi 8 - 16 hod. po predošlej telefonickej dohode s dispečerom - +420 777 311 428. Zaplatiť nám môžete na mieste iba v hotovosti.
Máte ďalšie otázky k doprave? Alebo Vás zaujíma niečo iné? Pozrite sa na najčastejšie kladené otázky pred nákupom...